28 Aralık 2011 Çarşamba

Anne Adaylarına...


Bazı insanlar vadır, hayatınıza geç girerler ama kısa sürede o açığı kapatır ve dostunuz, canınız olurlar. Bugünkü yazdıklarımı işte öyle bir insana, Sahra'ya armağan ediyorum :).

O şu sıralar inanılmaz mutlu, e tabi bu vesileyle ben de. Henüz sadece telefonla tanık oldum bu sevince fakat ilerleyen günlerde görüştüğümüzde nasıl sıcacık güleceğini, o gözlerinin nasıl parlayacağını tahmin edebiliyorum. O teyze oluyor :).

Allah'ın bu mucizesine, çok sağlıklı bir şekilde kavuşmaları ve onu mutlulukla kucaklamaları dileğiyle...

Bu kurabiyelerim, Sevde gibi tüm anne adayları için...



3 yorum:

Bartu'nun Annesi dedi ki...

Harika bir tasarım..
Kurabiyelere göre erkek olacak gibi:)))

kalimero dedi ki...

Ozsel'cim;
Oncelikle düşüncelerin için cok tesekkur ederim.
Cok guzel seyler yazmissin ;))

Kurabiyelere ise soylecek birsey bulamiyorum, hepsi harikalar..
İnsallah bebegimiz icinde bu kurabiyelerden yaparsin :)

Umarim hersey istedigin gibi olur, cok basarili olman dilegiyle...

Sevde

Gizem Gül Gürcüoğlu dedi ki...

Sırf bu kurabiyeler yüzünden hamile mi kalsam acaba diye bile düşündüm, ikinciyi yaparsam haberi bu kurabiyelerle vericem:))))