28 Aralık 2011 Çarşamba

Anne Adaylarına...


Bazı insanlar vadır, hayatınıza geç girerler ama kısa sürede o açığı kapatır ve dostunuz, canınız olurlar. Bugünkü yazdıklarımı işte öyle bir insana, Sahra'ya armağan ediyorum :).

O şu sıralar inanılmaz mutlu, e tabi bu vesileyle ben de. Henüz sadece telefonla tanık oldum bu sevince fakat ilerleyen günlerde görüştüğümüzde nasıl sıcacık güleceğini, o gözlerinin nasıl parlayacağını tahmin edebiliyorum. O teyze oluyor :).

Allah'ın bu mucizesine, çok sağlıklı bir şekilde kavuşmaları ve onu mutlulukla kucaklamaları dileğiyle...

Bu kurabiyelerim, Sevde gibi tüm anne adayları için...



3 yorum:

Bartu'nun Annesi dedi ki...

Harika bir tasarım..
Kurabiyelere göre erkek olacak gibi:)))

kalimero dedi ki...

Ozsel'cim;
Oncelikle düşüncelerin için cok tesekkur ederim.
Cok guzel seyler yazmissin ;))

Kurabiyelere ise soylecek birsey bulamiyorum, hepsi harikalar..
İnsallah bebegimiz icinde bu kurabiyelerden yaparsin :)

Umarim hersey istedigin gibi olur, cok basarili olman dilegiyle...

Sevde

istanbuldanlondraya dedi ki...

Sırf bu kurabiyeler yüzünden hamile mi kalsam acaba diye bile düşündüm, ikinciyi yaparsam haberi bu kurabiyelerle vericem:))))