2 Nisan 2012 Pazartesi

Biliyorum, Sizin Kalpleriniz Çok Daha Güzel Ama :)...


Her ne kadar Nisan ayına girmiş olsak da Mart ayına ait bir organizasyonun kurabiyelerini paylaşacağım sizlerle.  

Mart ayının belki de en önemli günü olan 8 Mart Dünya Kadınlar Günü'nün yalnızca bir gün öncesinde çalan telefonun ucundaki Vildan Teyzem'den başkası değildi. Bu güne özel olarak bir organizasyon düzenlemek istemiş; görüştüğü görüşemediği gerek meslektaşı gerek üniversiteden arkadaşı gerekse eş dost kim varsa davet etmişti. Bu yazımın içeriği de bu organizasyon için yaptığım kurabiyeler :)...

Benim de katıldığım bu yemekte bahsetmem gereken bir diğer konu ise bu güzel gün için bir araya gelen kadınların benim çocukluğumu hatta bebekliğimi biliyor olmaları.

Benim için çok değerli olan bu güzel hanımefendilere kurabiye hazırlamak da, onlara bunu sunmak da ayrı bir zevkti. Şu an bunu paylaşıyor olmak da apayrı bir keyif. 

Not: O gecenin konuklarından biri olan Canan Abla'nın bir gün sonrasında bana göndermiş olduğu ve beni çok mutlu eden o mail için kendisine tekrar teşekkürlerimi iletiyorum :)...   



Hiç yorum yok: