7 Şubat 2012 Salı

Bir Kavanoz Hediye :)...


14 Şubat için bir kavanoz dolusu kurabiye hediye etme kararı aldım :). Örnek olarak bir tanecik kalp yaptım, fakat üstündeki tasarım ve renk tabi ki değişebilir. Siz de bu çekilişe katılmak istiyorsanız yapmanız gerekenler:

1. Facebook hesaplarımızı açıyoruz. 

2. Ozsela sayfamızı beğeniyoruz

3. 14 Şubat'a özel "Kara Sevda" konseptini ve okumakta olduğunuz bu yazıyı paylaşıyoruz.

4. Facebook üzerinden beğendiğinize ve paylaştığınıza dair bana bilgi veriyorsunuz ve ben de sırayla isimlerinizi yazıyorum.

5. 10 Şubat Cuma günü saat 22.00'da random.org sitesinden yapacağım numara çekilişiyle bu kurabiye dolu kavanozu kazanan belli oluyor. 

Şansınız bol olsun :)

5 yorum:

reyhane dedi ki...

Merhaba,bu hediyeye bayıldım, facede takipteydim,her iki yazınız da facede paylaştım..

https://www.facebook.com/profile.php?id=100001946965665&ref=tn_tnmn

reyhanlahersey@gmail.com

Ben de blogdan hanımlardünyasından çanta ve manikür hediye ediyorum beklerim..

Unknown dedi ki...

mrb ilk yorum benden çok hoş bir hediye olmuş yaa
izleyicin oldum kara sevdam ve çekilişi duyurdum bol siparişler

face duyuru


https://www.facebook.com/profile.php?id=100003115530537

elf_ahmt@hotmail.com
umarım bana çıkar

Naile dedi ki...

Süper düşünülmüş bir fikir, elinize sağlık diyorum şimdiden...
Tadına bakma keyfine de erişirim umarım :)

Adsız dedi ki...

bartunun annesi der ki; iyi fikir hemen şansımı deniyorum

Şaziye Savaşkan dedi ki...

Gerçekten çok güzel fikir, ben de çekilişe katılmak için gerekenleri tamamladım =)

saziyesavaskan@hotmail.com