4 Ocak 2012 Çarşamba

Gökkuşağı 6 Renk Olsun...



Bir müddet aradan sonra merhabalar :)

4 gün gecikmeli olsa da yeni bir yıla dair bir şeyler yazmak istiyorum.

Hayatlarımızda bir gecede bir şey değişiyor mu bilinmez fakat zaman çok hızlı akıyor ve elbet farketmediğimiz anlarda hiç ummadığımız şeyler geliyor başımıza. Tüm bunlar olup biterken biz sadece bir şeyler dileyebiliyor, dua ediyor ve kontrol edebildiğimiz noktalarda elimizden geldiğince bir şeyler yapmaya çalışıyoruz.

Tüm bunların doğrultusunda bu yılın herkese en başta huzur getirmesini diliyorum. Çünkü hayatımızda huzur var oldukça sağlık da geliyor, diğerleri de...

Yeni bir yıla girerken “Gökkuşağı” teması kullanmak istedim. Çünkü benim hayatımda renklerin apayrı bir yeri var. Küçük bir ayrıntı, belki farkedilemeyen bir detay beni çok mutlu etmeye yetebiliyor. Dolayısıyla sizlerle hem yaptığım gökkuşağı kekimi hem de ona uygun hediye paketlerimi paylaşmak istiyorum.

Rengarenk bir yıl dileğiyle...




Böyle hediye paketine gökkuşağı fiyonk yakışır :)


Hiç yorum yok: