4 Mart 2012 Pazar

Kavanoz Kavanoz Kurabiye :)...




Öncekilerden uzun bir ara verdim sanıyorum ve bunu en kısa zamanda telafi etmek 
istiyorum. En son çekilişimiz açıklanmış ve onun sonucunda yapılan kurabiyeleri 
paylaşmıştım. Bugün bununla ilgili iki konuya değinmek istiyorum. 


Birgün telefonum çaldı ve hattın öbür ucunda Gülşen Hanım vardı. Hediye kavanozu 
çok beğendiğini ve çekiliş haricinde böyle bir çalışma yapıp yapamayacağımızı sordu.
Renkler konusunda fikirlerini aldıktan sonra ortaya Gülşen Hanım ve Alper Bey'e ait bu 
kurabiyeler çıktı. 




Kavanozun içine doluşmadan önce :)


Bu kavanozları çok sevdim ben çünkü beni mutlu eden geri dönüşler aldım. Naile Hanım'ın 
yorumunu her ne kadar yorum kısmında paylaşmış olsam da herkesin görmesi pek muhtemel 
olmayan bir kısım olduğu için burda da aynen yayınlamak istedim. Çok teşekkür ediyorum 
kendisine :).

"Özsel Hanım'a teşekkür etmeden önce öncelikle belirtmek istediğim birkaç küçük 
ayrıntıyı sizlerle paylaşmak istedim... Eşim'le yaklaşık 3 yıllık bir birlikteliği evlilikle 
taçlandırdık. Ayrı şehirlerde yaşamamız nedeniyle o yıllarda 14 Şubat'ı hep ayrı 
geçirdik. İlk defa beraber geçirdiğimiz Sevgililer Günü bizim için çok özel oldu 
Özsel Hanım'ın sayesinde... O kadar özenle hazırlanmış bir hediye aldık ki yemeye 
kıyamadık demek isterdim ama bir tanesinin tadına bakınca dayanamadık bir 
baktık hepsi bitmiş. Saklanır mıydı bilmiyorum ama bir tanesini hatıra saklamayı 
istemiştim oysa ki :-) Özsel Hanım, bu güzel hediyeniz için çok teşekkür ederiz. Bu 
kurabiyeler bizim için güzel bir hatıra olacak. Dilerim bütün pastalarınız yiyenlerde 
güzel hatıralar bırakır. Ellerinize sağlık yeniden..."

Hiç yorum yok: