28 Nisan 2012 Cumartesi

Karamelli Patlamış Mısır Alır mıydınız? :)...


Sanırım ilköğretim hayatımın son yıllarıydı. Bakırköy ve çevresinde oturanlar bilir, o zamanlar oranın tek alışveriş merkezinin alt katında atlı karınca vardı ve kenarında da patlamış mısır satılırdı. Rengarenk ve tatlı yaparlardı mısırları. Derken yok oldu yurtdışında çok yaygın olan bu mısırlar ve benim de geçmişten yanıma kalanlar arasına girdi. 

Bir gün neden denemiyorum dedim ve sanırım üstesinden geldim. Zevkle kendi kese kağıdımı kendim yaptım, hem de rengarenk. İster kese kağıdıyla mısır patlağı nostaljisi yaşayın, ister jelatin içinde mısırdan bohçalarınız olsun. Müdavim alıcısı bile oldu. 

Umarım sizler de beğenirsiniz :)... 

Not: Benim için en önemli yorumlar ise karamel sevmeyen arkadaşlarımdan geldi. "Karamel yiyebiliyorum" dediler. Hayatın her alanında olduğu gibi burda da ön yargıya hayır diyorum :)...



3 yorum:

Moda Masalları dedi ki...

Ben İspanya`da öğrenciyken rengarenk tatlı mısırların müdavimi olmuştum. Sürekli alıyorduk arkadaşlarla. Türkiye`de görmedim sonra :) Bunlarda bana onu anımsattı eminim çok güzel olmuşlardır

Adsız dedi ki...

olmuş olmuş. fotoğrafa bakmam ağzımda tadının belirmesine yetti :)

Adsız dedi ki...

Yaptıklarını okuyup okuyp tadamıyor olmam çok yazık. Kargoyla istiyorum, bak çok ciddiyim. Kıvırmaa :) Alp