16 Nisan 2012 Pazartesi

Mutlu Sokağın Mutlu Lolileri :)...



Bundan iki ay önce, ürünlerini çok beğendiğim bir kişiye tanışmak istediğime dair mail gönderdim. Hem kendisini tanımak hem de bu mükemmel şekerlerin nasıl ortaya çıktığını görmek istiyordum. Bahsettiğim bu butik şekerler "Lolishop"a ait. Kendisiyle konuştuğumuz gün, gidersem şeker üretimini görebileceğimi, bir gün sonra gidersem karşılıklı oturup sohbet edebileceğimizi söyledi ve yarım saat sonra kapılarını çalıyor buldum kendimi :). Harikalar Diyarı mı desem, Hansel ve Gretel'in rüya evi mi desem orayı anlatmak için bilemiyorum ama girdiğim an itibariyle beni teslim alan o şeker kokusunu ancak ve ancak duyuyor olmanız lazım. 

Sadece aşkla yapılan işlerin sonucunda dört dörtlük ürünlerin çıktığına inanırım ki "Loli Shop" tam da böyle yerlerden. Beni karşılayan iki tatlı aşık insan ise Alexandra ve Belgin :). Alexandra "Loli Shop"un fikir sahibesi, Belgin ise aslında grafiker bir şeker aşığı. Loli adını verdikleri lezzetli aromalara sahip standart ürünlerinin yanı sıra kişiye özel tasarım şekerler de yapıyorlar. Doğum, doğum günleri, söz-nişan-düğün gibi özel günlerinizde bu şekerlerin içine yazı bile yazdırabiliyorsunuz. Tabi ki belirli harf sınırlamalarıyla. Düğününüzde baş harfleriniz arasına bir kalp kondurarak kişiselleştireceğiniz şekerlerinizle fark yaratmanız olası :). Ya da bebeğinizi kucağınıza almadan önce ismine karar vermiş olmanız durumunda tüm sevdiklerinizle ona özel onu karşılayan şekerlerini paylaşabilirsiniz. Şekerler dışında lolipoplar, lolipop buketleri, baston şekerler gibi farklı ürünleri de mevcut. 

Gelelim bu yazımın konusuna. Mutlu sokaktaki ilk dükkanlarında meraklılarını ağırlayamadıkları için yeni bir sayfa açtılar yine aynı sokakta. Belgin ile açılışı kutlamak için küçük bir hazırlık yapmaya karar verdik ve ben de bu kurabiyeleri yaptım :). Lolipoplar, baston şekerler, lolilerin en özellerinden pamuk şekeri aromalı "luli loli" ve hepsini barındıran "Loli Shop". Umarım bu konsepti sizler de beğenirsiniz :). 

Ben bu tatlı insanların arasına ilk girdiğim gün kendimi oraya ait hissettim, bir girdim çıkamadım. Siz de eminim internet sitelerinden çıkamayacaksınız :). 


Şeker tadında günler diliyorum :).




Hiç yorum yok: